香港網絡大典

了解更多

香港網絡大典

誠誠Shing Shing),香港YouTuber。

簡介

網民討論

被控暴動罪

2021年2月21日,誠誠上載一條影片,名為《【突發】其實我被控告暴動罪。要坐監了?》,片中誠誠用輕快語氣講述那可能使他監禁幾年的罪名。[1]

2019年6月起,反修例運動爆發,當時誠誠用鏡頭去記錄抗爭,又拍片呼籲觀眾了解反修例運動。2019月8月31日,他在銅鑼灣被捕,最終被控於2019年8月31日,在銅鑼灣軒尼詩道參與暴動,裁判官批准他保釋。2019月11月,誠誠在社交平台發表貼文:「呢段時間我的確背負住罪名,就算係而家都會覺得怕,隨時都會失去自由同時間。但與其咁樣頹落去,不如繼續創作⋯⋯同樣地我心態都要俾(比)以往更加享受同珍惜自己尚有嘅自由,萬一將來我有咩事消失咗,起碼都留低咗我嘅足跡我嘅創作,等人地知道有我呢個人嘅存在。」,並宣佈回歸。

影片上載後,引起不少網民注意,留言區滿是打氣和支持說話:「心情唔好時候睇完你D片就會好有動力」、「聽到你話要坐監,我都差啲喊咗出嚟」、「當我唔開心嗰陣我聽到你首新歌唔知點解好有力量」、「誠誠加油!一定無事,好人一生平安」。[2]

2021年3月9日,經審訊後,區域法院裁定葉君誠(誠誠)暴動罪名不成立,YouTube頻道「試當真」的成員許賢也參與旁聽。[3]

[4]

[1][2]

相關條目

註解

外部連結

編寫途中 誠誠是一個小作品。你可以通過編輯或修訂擴充其內容。